give me summer

dfghnm 
[ pic. source: Me By Me. http://saschaaolsson.webblogg.se/ ] 
 
Hej Hej ! jag skulle hjälpa syster i hennes skolprojekt, så här är en bild på mig :) nej nu ska jag se på blåsningen och äta blåbärspaj & grädde med syster och mamma hejdå ! slängkyss. XOXO / S ♥

season 5

dfgh 
[ pic. source: tuvessons.blogspot.com/.../hills-season-5.html ] 
 
HejHej ! nästan hela denna dagen har jag legat i sängen och kollat på The Hills avsnitt säsong 5 på mtv.com, rätt så gött, jag började nog kolla på avsnitt 12 lr ngt sånt för de andra har jag sett innan, nu har jag typ bara två lr tre avsnitt kvar, sen har jag sett hela säsongen, gött det ju ! :) jag fattar inte varför Heidi operarade sig ännu mer, hon ser ju så bra ut redan i serien, hmm svullnaden kanske går ner senare, vi får väl se i nästa säsong^^ haha ha det bra ! visst ja jag planerade ju min gympalektion också idagXOXO / S ♥


Today will be better, babe

 
All I've got.  XOXO / S ♥

Ashish spring/summer 2010

 gfde
 bvcx
 hgfd 
cfghjmk, 
fgh 

fghj 
mnhbgf 
[ pic. sourcehttp://hiphophippies.blogspot.com/2009/09/ashish-springfall-09.html ]
I WANT SEE THE SUN AGAIN ! like now. I hate this snow -.- 
XOXO / S ♥ 
 


my favorite boy

 
just listen and enjoy ! XOXO / S ♥

yeppyepp


jaa ! 
 [ pic. source: www.bikbok.se ]
 
hej hej igen ! nyss kom syster hem med denna tröjan som jag sa att hon skulle köpa till mig från BikBok 199:-, & Niveas deep wash och en sån kräm efteråt ( young ) från H&M, så hoppas nu på en finare hy ! :D ååhh vad jag bara VILL ATT DET SKA VARA SOL, ingen mer snö -.-   heh.. men hejhej. slängkyss. XOXO / S ♥
 
Right Now
: Britney Spears- I Run Away 
 

yeah really

couture (: 
[ pic. source: www.wildfoxcouture.com
 
Hej Hej ! bilden talar för mig. Jag stannade kvar på skolan och kollade när vilka sidor vi hade i matteläxa & sen så stickade jag lite på slöjden, jag håller på att sticka en halsduk, hoppas den blir söt när den klar, jag har typ ett lila/blått/gröngult aktigt garn och ett bebisrosa, det ska vara ränder på längden, men vet ej om de ska vara lika stora lr om jag gör två rosa ränder och sedan med det andra garnet, så att den ser mest rosa ut lr tvärtom. Hmm vet ej hur det kommer se ut & vet ej hur jag ska göra. Eller hittar jag på en sak kanske, men ja sen så stannade jag kvar och snackade med vår syo/-yrkesvägledare och jag har nu ändrat mina gynmasieval så ska väl ta & skriva ut lappen senare när papi kmr hem. Men aah hejdå sålänge ! nu ska jag öva lite matte & lyssna lite på music och så blir det att surfa runt lite på nätet. slängkyss. XOXO / S ♥ 
  
Right Now : Jordin sparks- Young And In Love ( Main Version ) 
 
 

Hello snow ;)

Idag har jag varit hemma från skolan, jag var sjuk och så, men mår verkligen mycket bättre nu, jag behövde verkligen denna dagen till att vara hemma, men men jag har iallfall ett biologiprov imorgon, men det fixar jag väl, jag hoppas det iallfall haha, det ska nog inte vara så svårt..... KAN DET INTE BARA BLI VÅR SNART ? här får ni iallafall några gottisar : 
  
Culture Club- KARMA CHAMELEON  
 
The Beatles- Let it be ( & here comes the sun & come together ) 
 
Erik Hassle- Bump in the road ( & typ alla hans låtar likadant med Beatles )

Justin Bieber- Down To Earth ( och alla ) 
 
Goo Goo Dolls- Iris 
 
Sheryl Crowe- The First Cut Is The Deepest ( Cat stevens egentligen. ) 
 
Owl City- Fireflies 
 
Madonna- Like A Prayer 
 
The Script- The Man Who Can't Be Moved
 
Lykke Li- Possibility ( twilight soundtrack ) 
 
Studio 99- Shoud I Stay Or Shoud I Go

Ulrik- En Vanlig Dag 
 
Edwin McCain- I'll Be 
 
Paramore- Decode ( & alla )

a-ha- Take On Me 
 
Pixie Lott- Mama Do ( aukustisk ) 
 
Toploader- Dancing In The Moonlight 
 
The Nosiettes- Don't Upset The Rythm 
 
The Ting Tings- Shut Up And Let Me Go 
 
The Saturdays- If This Is Love 
 
  fghnjm,    
- nej nu pallar jag ej mer ! XOXO / S ♥


My B-day was last week !

happyhappyhappy (: 
happyhappyhappy (:
 
Här är lite saker som jag fick när jag fyllde år, jag fyllde 16 år i onsdags :) så himla glad blev jag, jag kände mig lite bortskämd, fast det är jag kanske, haha ! men iaf jag älskade det och snart ska jag sova, är sjuk ''/ jag tror att jag skippar skolan imorgon. men vi ses ! slängkyss. XOXO / S ♥


Välkommen till min nya blogg!

Hej, här kommer jag blogga lite då och då, när jag har tid alltså (; 
XOXO / S ♥


RSS 2.0